Re: jaka 15-stka ?

Autor: MARK (mark_at_2a.pl)
Data: Mon 30 Apr 2001 - 13:08:48 MET DST

Cześć !

"Łukasz Badura" <lukasz_at_zwm.ask.org.pl> wrote:

> Musze pilnie kupic przyzwoity 15-calowy monitor. Co byscie polecili ?
> Aha, tylko nie piszcie ze lepiej kupic 17-stke :) mam juz jedna, tym
> razem potrzebna 15.

producenci 15"-tki traktują jako grupę ekonomiczną
właściwie brakuje BARDZO małych ziaren i DUŻYCH częstotliwości
(wyjątki zostały już wymienione w dyskusji)

jestem zwolennikiem BARDZO dobrych jak na swoją cenę SAMTRON-ów
(jest ona bardzo blisko skoligaciona z SAMSUNG-iem - który jest jednak
droższy)
np. (brutto:ok 600-640 cena czasami oscyluje) model 55E (0.28 plamka
do 61KHz linie i do 110Hz obrazy) - przyzwoita liniowość i nie
miałem jeszcze ani jednej gwarancji (te monitory najcześciej są umnie
sprzedawana)

--
z poważaniem
  MARK Marek Wołoszyk