dodatkowa karta i/o

Autor: Adasiek Zwierzaczek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Mon 30 Apr 2001 - 12:06:30 MET DST

witam!

czy wyciagnieta ze starego kompa dodatkowa multi i/o jak ma wylaczone porty
com to zajmuje im przerwania, czy nie; bo na mojej karcie mam wylaczone, zas
winda po dolozeniu karty widzi mi cos na irq3 jako nieznane urzadzenie i nie
uznaje myszki podlaczonej do onBoard_com1; natomiast myszka oczywiscie
dziala poprawnie; onBoardCom1 uzywa irq4; czyli jakby dodatkowa i/o
zajmowala irq3 i irq4???

zajmuje/nie zajmuje - oto jest pytanie ;)

--
adas; podolany_at_go2.pl
jestem tylko kretynskim modemiarzem