Rzędkowice :-(

Autor: Glasser (yelco_at_wp.pl)
Data: Mon 30 Apr 2001 - 09:25:45 MET DST

Czeœć Michale.

Tu Piotrek Kloczkowski ze œcianki. Mówiłeœ, że nie
masz natychmiastowego dostępu do sieci, dlatego
ten liœcik przeczytasz prawdopodobnie po fakcie.
Dlatego też wyœlę również SMS'a.

Problem jest taki, że niestety nie będę mógł
zjawić się w Rzędkowicach. Œcięła mnie potworna
grypa (dawno takiej nie miałem). Całe œwięta
mam stracone :-(.
Przepraszam za kłopot i życzę rewelacyjnego sprężu.
Nie pojawiajcie się na œciance bez VI.3. Przynajmniej. ;).

Do zobaczenia - Piotrek