Re: Problem z SB Live! i Abit BX133

Autor: Rafał Lipski (lipa_at_pg.gda.pl)
Data: Tue 03 Apr 2001 - 17:21:36 MET DST

U mnie były kwiatki jak po zainstalowaniu windowsa zamiast najpierw zainstalować stery od HPT zainstalowałem live.
Zaczęły występować jakieś błędy z dyskami cdrom zniknął itp. Jak odinstalowąłem Live to wróciło do normy, potem
zainstalowałem stery do HPT i dopiero potem do live i jest ok. Aha Stery do live mam najnowsze ze strony www.sblive.com
a do HPT też te najnowsze co są na stronie abita. Z windowsem 98 miałem problem bo jak zainstalowałem live to wtedy nie
mogłem włączyć DMA w moim TEAC'u i dlatego używam WinME.

Pozdrawiam, Lipa
 GSM: 502 595 733
 Gadu-Gadu: 12179
 E-mail: lipa_at_pg.gda.pl
"...żeby chłop z gołą babą w windzie nie mógł"