Re: wypalic CDR 800 ?

Autor: Wolek (viger_at_tera.pl)
Data: Tue 03 Apr 2001 - 12:44:45 MET DST

> Czesc
> czy ktos moze juz usmazyl plytke 800?
> bo ja mam Nero 5.044 i plytka 800 ale nagrywara moze tylko
> do 702 bo niby tyle widzi :(
> Sprawdzalem na wypalarce HP i Plextor i dokladnie 702 i koniec
> pomocy :))

1. Nagrywarka musi oblsugiwac overburning
2. Przestrzegaj maxymalnej predkosci z jaka mozna nagrac taka plyte
3. W nero wchodzisz do preferencji, dalej exper feture i zaznaczasz zakladke
overburning i dajesz max czas 90 min.
4. Wybierasz co chcesz nagrac, nastepnie dajesz burn i program pyta sie czy
chcesz nagrac z oveburniniem , dajesz Overburn i jusz wypala.

PS
Wszystko to napsalem z pamieci wiec nazwy opcji moga sie troche roznic !

Pozdrawiam !