Re: Która płyta lepsza?

Autor: MGB (mgb_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 03 Apr 2001 - 01:06:41 MET DST

Hi!

Skopens <artskopens_at_poczta.fm> napisales(as):

>Która płyta Soltek sl-75kav-x czy MSI pro2a (turbo?) jest lepsza dla
>durona?
>Być może pomyliłem trochę nazwy, chodzi mi o płyty z ATA100 i FSB 266
>i bez raidu.

MSI K7T Turbo to wlasciwa nazwa :) I lepsza plyta.

>Która jest lepsza i dlaczego? A może coś innego w podobnej cenie?

Bo poniewaz :))) MSI jest stabilniejsze, lepiej rozplamwoane, ma
lepsza stabilizcje, takei tam :)

>PS Ponieważ podkręcanie durona zostawie sobie na później :) mam
>nietypowe pytanie. Czy można obniżyć standardowe napięcie procesora o
>0,05 lub 0,1 V ?

JAsne.

>Pomijając problem stabilności czy obniży to jego
>temperature i czy wpłynie na wydajność, żywotność procesora? Jest sens
>to robić?

Jest sens... jak ostatnio do mnie kobieta przyjechala to muzyczka
miala leciec z MP3ek a komp wyl jak glupi... noca to cokolwiek
niewskazane jak sie chc3e swobodnie ... hmmm... porozmawiac :))) Zatem
puscilem swojego Durona na 500 odlaczyl mu w ogole wiatrak, tak samoz
GeForcem :)) I kompa juz nie bylo slychac :)

--
- mgb_at_priv.onet.pl - |"Wroga najlepiej zabic z duzej odleglosci,
- ICQ #49474044 ---- | bez ostrzezenia, strzalem w plecy. O honor