Re: Jak to jest z modemami PCI

Autor: Andrzej Zbierzchowski (andrzej.zbierzchowski_at_chomiczowka.net.pl)
Data: Sun 01 Apr 2001 - 23:49:39 MET DST

> Miałem ci ja modem US Robotics Sportster ISA. Teraz mam płytę bez slotu
ISA i
> muszę kupić modem PCI. I tu mam problem. W tym poprzednim można było
wyłączyć
> PnP i modem w każdym środowisku (WIn, DOS, Linux) działał bez problemów i
> bez żadnych specjalnych sterowników itp.

Nie zaprzątaj sobie głowy modemami PCI, walczyłem z jakimiś dwoma i cholera,
krew mnie zalewała - niby to i skonfigurowane było a narowiste - łeb mały.
Weź jakiś zewnętrzny, np. GVC K56Flex albo Zolrtixa. Miałem obydwa w domu -
zero problemów pod W9x, W2K i Linuxem. Chodzą miodzio na firmowych infach
jak i jako Standard Modem.

--
Pozdrawiam - A. Z.
mail me: andrzejz_at_chomiczowka.net.pl