Re: Duron 800, Chrome Orb v.2 i 57stopni???

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Mon 02 Apr 2001 - 22:54:36 MET DST

"Marcin Witkowski" <toto_at_ether.zsk.p.lodz.pl> wrote in message
> Jak w temacie.
> Na plycie Soltek 75KAV mam zainstalowany w/w sprzet (procek nie krecony) i
> po jakims czasie w biosie sprawdzam temp. to tyle wychodzi.

troche sporo ale w granicach normy
puki chodzi stabilnie to moze byc
ale jak chcesz zbic troche temperatury to:
umies paste termoprzewodzaca miedzy radiatorem a prockiem
upewnij sie czy tasmy kable nie przeszkadzaja w obiegu powietrza
wokolo radiatora

spoko karty graficzna moocno sie grzeja

Krzysiek