Re: Zestaw do oceny.

Autor: Michał Młynarczyk (michal.usenet_at_gorilla.com.pl)
Data: Mon 02 Apr 2001 - 20:26:01 MET DST

Dnia 2 kwietnia 2001 Slash napisał/a:

S> Jesli macie chwile czasu to ocencie moj wybor, moze sie jeszcze
S> namysle.
S> Sprzet bede kupowal w jakims sklepie (Cross2000 v CPiKS).
S> Ograniczenie cenowe :2300PLN.
S> Przeznaczenie :gry i szeroko pojete multimedia
S> Nie zamierzam krecic proca.

S> Proc: Duron 750/800 ( byle ponizej 300PLN)

ok

S> Plyta: Soltek SL75KAV lub ECS K7VZBA (czy jakos tak - ta z
S> obsluga ATA100). No wlasnie, czy ECS zagwarantuje
S> stabilnosc i dobre osiagi? A moze wybrac cos innego?

jak chcesz stabilnoœć, to już lepiej Soltek, chociaż sam go nie lubię.
Zwłaszcza, że nie chcesz kręcić.
ECS nie znam, ale nazwa nie kojarzy mi się z jakšœ poważnš firmš.

S> Cooler: Doradzcie jakis rozsadny wybor.

najtańszy cooler master

S> Pamiec: 128MB PC133 DIMM

ok

S> Dysk tw: Seagate U5 40GB 5400

lepiej Fujitsu

S> Karta graf.: Palit, Pixelview albo jakas inna z GF2MX i Tv-out

o jak ja lubię tanie karty na zubożonych wersjach chipów nVidii...
ale spoko, to twoje oczy...

S> Obudowa : Midi Tower ATX.

 dobrze jš obejrzyj zanim kupisz - czy ma miejsce na dodatkowe
 wiatraki, czy jest wystarczajšco dużo miejsca na urzšdzenia, czy ma
 zaisilacz minimum 250W i... czy jest ładna ;-).

--
+ -==- Michał Młynarczyk -===- michal_at_gorilla.com.pl -==- +