Re: GForce DDR Creative

Autor: Wolek (viger_at_tera.pl)
Data: Mon 02 Apr 2001 - 12:15:27 MET DST

> Na rogach kroplki superglue w srodek apsta termoiprzewodzaca.
Tak wlasnie planowalem zrobic ..

> Kupilem 3 radiatory od Pentium, dwa przekroilem na pol... Wyszlo tak
> ze jedna polowka IDEALNIE pasuje na dwie kostki pamieci... zatem 4
> polowki pozly an pamiec a jeden caly na chipset... A na to wszystko
> wiatraczek 8cm z zasilacza :)
Tak sobie mysle cy by tak samo nie zrobic - w reku trzymam juz jeden
radiatorek od celerona socket370, drugi zaraz wygrzebie, karte mam winfasta
I jeszcze takie pytanie: czy te radiatory na pamieciach grzeja sie bardzo
??? - niechem dodawac zadnego wiecej wentylatora: mam 2 w obudowie wielkosci
tego od zasilacza, 2 na procku, jeden na chpsecie i jeden (wiekszy niz
standardowo dawal leadtek) na grafice.
Obecnie grafika chodzi bez problemu na core/mem 150/333. Jak myslisz jest
sens dawac same radiatorki bez wentylatora ??/

Pozdrawiam !