Riva TNT2 M64 a płyta gł. K6BV3+

Autor: pitolo (pitolo_at_go2.pl)
Data: Mon 02 Apr 2001 - 13:02:18 MET DST

Ostatnio na gieldzie kupilem sobie karte grafiki Riva TNT2 m64. Posiadam
plyte glówna z chipsetem VIA mvp3 oraz procesor AMD K6 450 MHz. Na plycie
mam szyne AGP x2 .Riva jest 32mb i na AGP x4 a mój komputer wykrywa ja jako
16mb???.W windowsie Riva instaluje sie bez zadnych konfliktów. Po
zresetowaniu komputera w czasie wczytywania windowsa dysk twardy przestaje
pracowac i komputer sie zwiesza.Kolega powiedzial mi ze prawdopodobnie jest
to zwiazane z plyta glowna . Chociaz juz sam nie wiem.
POMOCY!!!