Re: czyszczenie HP690

Autor: Siuto (siuto_at_polbox.com)
Data: Mon 02 Apr 2001 - 13:09:39 MET DST

Zauwazylem jak moja siora z drukarka pod pacha wychodzi z domu. No to ja na
to "A ty gdzie z tym" a ona ze do Pana ktory przeczysci drukarke za 120 zl".
wiec nie wytrzymalem i w godzinke drukarka chodzila jak nowa. Jak to
zrobilem? Czysty spirytus (zaden salicylowy!!) zuzylem go naprawde nie wiele
(koszt butelki 0,1 l cos 10 zl). Drukarka nie byla czyszczona cos ze 2 lata
i caly czas cos tam stukalo jak sie drukowalo teraz chodzi jak brzytew tak
jak i ja po reszcie tego spirytu :))

--
Pozdrawiam
Siuto
>LFC<
Użytkownik Leszek <paleszek_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3ac835f5_at_news.vogel.pl...