Komputer wolno chodzi

Autor: Maciej M (maciekm_at_zrzi.przemysl.pl)
Data: Sun 01 Apr 2001 - 12:09:56 MET DST

Nie wiem co jest grane mam w domu celerona 400 64MB ramu grafike 32MB
Savage 4 i moj komp strasznie wolno odtwarza DIV X. Probowalem juz
przeinstalowac Win98SE rozne kodeki i zawsze jest tak samo.
Kolega ma gorszy sprzet i dziala mu o wiele lepiej niz mi.
Co dziwne w pracy mam PIII 450 i filmy chodza jeszcze gorzej niz na moim
Cleronie. Moze ktos wie jak go przyspieszyc.