Re: Teac i DMA

Autor: Paweł Hajto (hajto_at_qwe.ip.pl)
Data: Sun 01 Apr 2001 - 10:49:01 MET DST

> I tutaj mam pytanie: czy ten napęd poprawnie pracuje
> w trybie DMA czy może poprzednio miałem taki

U mnie na w2k (SP1) dziala po ustawieniu DMA bez jakichkolwiek problemów.
Mimo, że
na www.cdrinfo.pl jest napisane, że w2k nie obsługuje DMA na urządzeniach
nie-UDMA:

/*
Jeżeli potrzebujesz włączyć (aby odciążyć procesor) lub wyłączyć tryb DMA
dla urządzeń IDE (pamiętaj, że włączenie trybu DMA jest możliwe - w
przeciwieństwie do systemów Windows9x - tylko dla urządzeń które pracują w
trybie UDMA). Czasami po włączeniu trybu DMA mogą występować dziwne rzeczy
jak np. wieszanie się napędu przy nagrywaniu płyty

*/

Może ktoś to wyjaśnić?

Paweł