Pomocy ;-P

Autor: DooMiniK (bachus20_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 31 Mar 2001 - 21:05:17 MET DST

Heh - mam taki problem ...
Robię prezentację (program "Scala200MM").
Na pycie będzą się znajdować także dokumenty w formacie htm (html).
Program do robienia prezentacji ma opcję uruchomiania zewnętrznych
programów - chcę zrobić przycisk, który odczyta dokument html
w domyślnej przeglądarce.
W czym problem ? - dużo osób (mówię tutaj i Windows'owcach ...)
korzysta z IE, ale sporo używa NN i innych ...
Jak uruchomić domyślną przeglądarkę ? Z czego mogę skorzystać ?

I jeszcze jedno ...
Zostałem zmuszony do korzystania z formatu WAV - mp3 nie wchodzi w rachubę ...
Przekonwertowałem pliki do ADPCM - czy jest jeszcze jakiś kodek, który lepiej
to skróci ? (z podobną jakością; Divixy odpadają ...)

--
DooMiniK (bachus)