krotkie zwisy kompa

Autor: Andrzej (Andrzej_at_post.pl)
Data: Wed 28 Mar 2001 - 18:42:58 MET DST

kupile nowy dysk ,quantum ata 100 40 Mb 7200 i pelen zapalu zainstalowalem
wszystko .

PRzy kopiowaniu z partycji na partycje mp3 i jednoczesnym sluchaniu mp3
komp mi przycina. Przycina zarowno muzyke jak i prace systemu ( kurson
podczas ruchu na moment sie zatrzymuje

Co to moze byc, mialem stare fujitsu i tego nie bylo ,a tu taki dysk i
porazka .

To samo sie dzieje z modemem ,mam wewnetrzny. Jak modem wybiera numer , mp3
mi przycina ,ale jak podlacze stary zewnetrzny 33600 po com 1 jest ok.

Na samym poczatku zainsatlowalem zle srety do modemu wew. Czy mozliwe ,aby
wine za to wszytko ponosly zle steroniki ,ale w sumie to nie mozliwe bo gdy
modem jest wylaczony to zwisy przy copy mp3 z partycji na partycje rowniez
wsytepuja. Takze :-((( co to moze byc . Jestem podlamany ,bo taki szybki
dysk ,a tu cos nie gra

Poradzcie cos

Pozdrawiam
Andrzej