Re: Jaka drukarka ?

Autor: OutsiDRE^ (elite_at_positive.net.pl)
Data: Wed 28 Mar 2001 - 15:59:07 MET DST

Użytkownik "Tomski" <amitom_at_friko.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Moze mi ktos polecic jakas dobra i w miare tania (do 2.000) drukarke
(laser)
> tylko nie HP bo z nimi sa ciagle problemy z pobieraniem papieru.

Widocznie to zalezy od papieru w takim przypadku nie polecam ze wzgledu na
podobny problem
(falszywa gramatura sprzedaja 70g/m a pisza ze jest 80 bardzo czesto)
drukarek Xerox Docuprint series ani Lexmark no i Panasonic tez nie polecam
bo tez maja problem
z pobieraniem papieru.
Moze lepiej kupic powielacz alkoholowy marki "Zbigniew Bujak" z 1980 roku bo
ten na pewno nie
bedzie mial problemow z pobieraniem papieru :)))))))