Uszkodzona HP 710 C

Autor: Krzysiek P. (kapier_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 28 Mar 2001 - 14:57:41 MET DST

Mam problem: mam drukarke HP 710 C okolo 2 lat i jakies pol roku temu
napelnialem tusze ( nie ja ale facet ktory sie tym zajmuje). Do tej pory
dzialala idealnie, ale pojawil sie problem. Caly czas mruga mi lapka ze jest
brak tuszu - jest to niemozliwe poniewaz wydrukowalem na tym z 20 stron i to
tekstu. Zauwazylem ze w miejscu gdzie tusz "osadza sie" jest mocno
ubrudzone, wiec rozebralem ja i wyczyscilem. Niestety nie pomoglo.
Z gory dzieki za pomoc.

--
Pieron Krzysztof
pieron_at_z.pl