Re: Duron i ..AMD nie daje gwarancji na procesory

Autor: M.M. (bioinfo_at_biotop.umcs.lublin.pl)
Data: Wed 28 Mar 2001 - 13:19:24 MET DST

Wolek napisał(a):

> Jezeli masz rachunek, to powolaj sie na rekojmie, a pozatym zajrzyj do
> urzedu praw konsumenta - ciebie to nic nie kosztuje !
> Pisz na grupe jak sie parawa potoczy.
>
> Pozdrawiam !

Dokładnie popieram Kolegę - guzik Cie obchodzą rozliczenia między sklepem a
hurtownią - sklep jest gwarantem i musi wywiązać się z umowy no chyba, że
jest to ewidentne uszkodzenie mechaniczne to wtedy niestety umoczyłeś i
zasadniczo nie ma znaczenia, że dostałeś uszkodzny przyjełes towar znaczy był
sprawny. Jedyna szansa to udowodnić, że jest to wada materiałowa.
A swoja drogą to jakis gówniany sklep - sam handluje sprzętem i w takim
przypadku spisuje protokół reklamacyjny w obecności klienta i wysyłam
kwestionowany procesor do serwisu hurtowni lub bezpośredniego dystrybutora bo
do niego należy ostateczna ocena uszkodzenia i ewentualne uznanie lub nie
reklamacji. A tego typu pierdoły, które usłyszałeś od Sprzedawcy to tylko
kompromitują sklep Oj namnozyło się tych badziewiastych firemek byle tylko
wypchnać towar a potem pocałujcie mnie w .... Księgę mozna by napisać jak
ładują klientów w bambuko.
MACIEK