Re: tv-out

Autor: Karol Michalak (orient_at_ichf.edu.pl)
Data: Wed 28 Mar 2001 - 13:06:43 MET DST

PhoeniX wrote:

> He He :-)
> Lekka mgiełka i brak ostrości niestety. Przynajmniej tak miałem na Rivie
> 128.

To się nazywa brak zbieżniości kolorów (dokładnie to było widać w trybie
znakowym) ponadto był dziwny stosunek wysokości do szerokości :-).
Ostatnio próbowałem za pomocą tej karty rzucić divx na szklany ekran.
Tragedia, nie dość tego co wyżej to jeszcze wydawało się, że gdy używał
TV-out to nie było żadnej akceleracji sprzętowej i na k6-2 550 rwało
niesamowicie.

Pozdrawiam

Karol