Re: Divx a mozliwosci komputera !

Autor: efektor (efektor_at_post.pl)
Data: Wed 28 Mar 2001 - 12:15:22 MET DST

na takim sprzęcie to większość, jeśli nie wszystkie Divixy powinny śmigać
bez problemów. Próbowałeś zmniejszyć jakość wyświetlanego filmu na "0"? Może
to pomoże. U mnie różnica w obciążeniu procka (Nortonowy system doktor czy
jakoś tak się zowie) jest dwa razy większa w największej jakości "4" w
stosunku do "0"

Pozdro. Seba