Re: POMOCY LUDZIE POMOCY

Autor: Piotr Laskowski (piotrdrwal_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 28 Mar 2001 - 07:50:49 MET DST

> 1. jaką wersje licencjonowaną win 95 mogę kupić do komputera używanego?
> 2. gdzie mogę kupić i mniej wiecej za ile?
> 3. mam płyte z 486 (wiem ze to bałdzo niewiele) z biosem z 92 jaki moge
> załadować dysk żeby mi win 95 z excelem i wordem hulała?

Jezeli nie zalezy ci na jakichs wodotryskach w dokumentach worda i excela,
to do tego komputera najlepszy bedzie Win 3.11. Nie pamietam jaka ostatnia
wersja worda i excela byla na win 3.11 (chyba 6.0?) jest do tego nakladka
pozwalajaca czytac dokumenty z worda 97 i 2000 (oczywiscie bez przesady nie
konwertuje wodotryskow).
Zyskujesz na predkosci w porownaniu z Win95.
Win 3.11 jest do dostania na pewno.
Jesli chodzi o dysk to nawet 300MB wystarczy (tylko gdzie taki maly kupic?
:))).

A jezeli zalezy ci na Win95 to do pracy z wordem i excelem powinno
wystarczyc 640MB.

Pozdrawiam
Piotr