Pare istotnych pytan do ekspertow dot. Win Me

Autor: Domino (domik100_at_yoyo.pl)
Data: Wed 28 Mar 2001 - 01:54:06 MET DST

Wiam grupowiczow

Niedawno przesiadlem sie z Win98 na WinMe PL (instalacja od zera, najnowsze
stery, BIOS itp.)
Po paru tygodniach komp zaczal bzikowac, problemy jakie powstaly/istnialy od
poczatku wymienie ponizej:

1> zniknela funkcja Hibernacji (w MS Config pisze ze jest wlaczona, ale w
Ustawieniach Zasilania w Panelu Sterowania zniknela zakladka jej dotyczaca),
wczesniej tzn. zaraz po instalacji dzialala - start z Suspend To RAM trwal
>20 sekund

2> przestaly dzialac skroty klawiaturowe do programow (shortcuty sa
umieszczone w StartMenu i w ich wlasciwosciach ustawilem skroty) - wczesniej
dzialaly, pod win98 rowniez.

3> w NortonUtilities2001 DiskDoctor polskie znaki w plikach zamienia na
krzaki ($,# itp.)

4> systemowe wyszukiwanie plikow (F3) nie dziala - tzn. gdy naciskam
"Znajdz" komp ani nie drgnie.

5> jesli ktos zetknal sie z programem ZipMagic 4.0 niech sie odezwie, mam z
nim pewien problem, wlasciwie 2 problemy, mianowicie na HDD mam zrzucone
image plytek CD, dodatkowo spakowane w.w. programem, gdy nagrywam (WinOnCD
3.8 + SP1) plytke azwierajaca >1 sciezek w momencie gdy rozpoczyna sie
nagrywanie sciezki nr.2 (Disc-At-Once) komp zaczyna szalec - nagle zjada
cala dostepna pamiec (256MB) i zaczyna pozerac wirtualna. po okolo minucie
mielenia dyskiem jest gotowy do dalszego transferu pliku na CD, z tym ze do
tego momentu bufor dawno sie w nagrywarze oproznil i teoretycznie pomoc
powinno JustLink (odpowiednik BurnProof2), ale po mimo jego wlaczenia i
prawidlowego dzialania w normalnych warunkach, tu zawodzi - nie wiem czemu.
szczegoly moge podac na priv.

Za ewentualna pomoc dziekuje Domino