Re: modem

Autor: Michał Lipek (mlipek_at_ban.pl)
Data: Wed 28 Mar 2001 - 00:38:06 MET DST

Użytkownik "Grzegorz" <grzegorz3_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości
> Juz nie mam sil szukania sposobu zmiany portu modemu pomozcie.
> Na drugim dysku zainstalowalem sobie modem ale laduje sie na port com2 .
We
> wlasciwosciach modemu na karcie ogolne nie da sie zmienic na inny nic com1
> ja potrzebuje by bylo na com4. W przeciwnym razie PC nie moze sie z nim
> polaczyc.
> Jak to zrobić?

Pewnie dlatego nie działa, że zainstalowałeś modem na drugim dysku.
Na pierwszym by działał... ;-))

A na poważnie. Modem, czy WinSajs (SoftBadziew, jak kto woli)? Pewnie to
drugie, bo nie działa... Ja miałem w życiu 3 modemy, i działa tylko jeden
(prawdziwy Zoltrix FMVOC336Fi), reszta (Zoltrix Spirit i OMEN Pentagram) nie
działają...

Modemy, to typowy przykład cofnięcia się w rozwoju.

--
Michał Lipek
mlipek_at_ban.pl