Re: SB Live! pod DOSem...

Autor: Filip Gorczyca (fgor_at_priv.onet.pl)
Data: Tue 27 Mar 2001 - 21:21:23 MET DST

Pliki to nie wszystko. Ja ostatnio składałem komputer bratu i niestety nie
udało mi się uruchomić czystego DOS'a z dźwiękiem (w grach był tylko
straszny szum). Może miało to związek z tym, że uruchamiałem z dyskietki
startowej (bo Win Me...).
    Pliki te możesz zainstalować z kompaktu z oprogramowaniem do SB LIVE,
ale pod Win Me nie chciał u mnie tego zrobić ( w ogóle nie pojawiała się
taka opcja w instalatorze) dopiero jak odpaliłem na starym komputerze z Win
98 SE to zainstalował i stamtąd je przekopiowałem. Spróbuj to u siebie - jak
ci się uda to będę wdzięczny, jeśli mnie o tym poinformujesz - będę
przynajmniej wiedział, że jest to możliwe. Jeśli ci się nie uda znaleźć tych
plików to daj znać, to ci je prześlę e-mailem.

Powodzenia!