Genius Netscroll Optical

Autor: Wonder (wonder34_at_poczta.fm)
Data: Tue 27 Mar 2001 - 20:23:24 MET DST

Witam.
Czy ma ktoś myszkę Genius NetScroll Optical? Właśnie taką
kupiłem. Sterowniki dołączone do tej myszy działają jakoś
kiepsko. Ściągnąłem nowe z internetu, ale to ta sama wersja
(4.16.00). I działa tak samo źle. Np. w Win Commanderze przy
przewijaniu zawartości nieaktywnego okienka przewija się też
zawartość okna aktywnego. Teraz używam sterowników
do NetScroll WheelMouse v. 4.10.01. Działają świetnie, ale
obsługują tylko trzy przyciski (NS Optical ma pięć).
Ma ktoś sterowniki do NSO działające jak należy? Skąd,
jaka wersja? Będę wdzięczny za jakieś informacje.

Wonder