Mój problem to Zoltrix Sagitta

Autor: rnaefc (rnaefc_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 27 Mar 2001 - 19:26:46 MET DST

Kurcze kupiłem modem, który u mnie na komputerze nie jest w pełni sprawny. U
kolegi sprawdzałem, tak samo. Zawiozłem do serwisu, pokazali mi, że u nich
działa prawiodłowo. Nie wiem co jest. Problem cały tkwi w zorłanczaniu. Robi
to ok. 1 min. Mój sprzęt to 200 MMX Cyrix, 32 RAM itd. Wymaganioa modemu to
133 MMX i 32 RAM-cu. Próbowałem prawie wszystkiego. Jerzeli macie jakić
pomysł, powud takiegfo stanu, to proszę o pomoc.

Z góry DZIĘKI .

Nowy dyskutant - rnaefc