Re: jak to zrobic...?

Autor: kraviec (jarekk_at_datasoft.com.pl)
Data: Tue 27 Mar 2001 - 11:22:42 MET DST

ja go nie kupilem teraz, zostal mi po nagrywarce, a dysk mam od znajomka,
ktoremu nie byl juz potrzebny dysk, ale kontroler sobie zostawil, co do
ilosci wejsc to wlasnie zalezy od kontrolera ten ktory mam jest
jedno-kanalowy/50pin wewnatrz i 68pin na zewnatrz, ale jak juz mowilem
odpada podlaczenie tego dysku zewnetrznie

pozdr.kraviec