Problem ze skanerem HP SJ 6100C

Autor: Bartosz Orliński (BOrlinski_at_wel.wat.waw.pl)
Data: Tue 27 Mar 2001 - 09:33:23 MET DST

Czy ktoś z grupowiczów posiada taki skaner i mógłby mi doradzić co zrobić?
Skaner ma własna kartę SCSI na slot ISA. Instrukcja instalacji jest
dziwaczna - tzn. najpierw zainstalować soft potem dopiero włożyć kartę i
modlić się żeby ruszyło. Skaner jest w sekretariacie i regularnie co parę
miesięcy są z nim problemy. Nagle okazuje się, że właśnie "odmówił
współpracy". Mam trochę dość ciągłego formatowania dysku bo po takim
"wyłożeniu" ponowna instalacja skanera możliwa jest tylko po formacie -
przynajmniej ja nie jestem w stanie go reanimować. czy ktoś może "walczył" z
tym skanerem i ma jakieś doświadczenia?
Wszelkie sugestie będą bardzo cenne o ile nie będą dotyczyły kupna nowego
skanera lub karty.
Pozdrawiam
B.O.