Re: Soltek vs Abit

Autor: Wolek (viger_at_tera.pl)
Data: Tue 27 Mar 2001 - 08:31:44 MET DST

> ASUS za drogi

Czemu porownales solteka do abita, ani jedna, ani druga to nie jest dobre
rozwiazanie. Sam urzywalem Asusa A7V na KT133, przesiadlem sie na Epoxa
8KTA3+ na KT133A i nie narzekam, stabilosc super - 4 dni dzien i noc
wlaczony komp i kompresowanie do divx'a. Proc ustwaiony na 7x136, napiecie
1.675 V, standardowo duron 650 1,5V. Dziwnym faktem jest to ze po zmianie
plyty temperatura proca - ten sam cooler - psadla o 10*C - czuc po
dotknieciu reka. Pozatym na tej plycie udalo mi sie ustawic pamieci na cas
2 - jakies noname'y. Wydajnosc z wiadmoych wzgledow wyzsza od a7v, cena
przystepna. Plyta ma mozliwosc zmiany napiecia dla agp, wszystkie regulacje
z poziomu Bios'u (chociaz wolalem na zwrkach w asusie - tu nie moge wymusic
wyzszego napiecia, na asusie w bisoie tez nie moglem, musialm na zworkach).
Dostepna jest tez wersja bez raid - bez "+" w nazwie ...
Pod uwage bralem jeszcze MSI k7T turbo, ale jak kuywalem nie bylo z raidem,
a ja go potrzbowalem, wiec wybor padl na Epox'a - naprwade nie zaluje teogo
!
Dodam jescze ze bez stresow mozesz zalozyc wiekszy cooler - nie
przeszkadzaja tranzystory, na asusie moj obecny cooler zmiescial sie na
"styk" - musielem odgiac tranzystor ...

Pozdrawiam !