Odp: tylko master moze miec DMA ?

Autor: Wonderwall (wonderwall1_at_wp.pl)
Data: Tue 27 Mar 2001 - 08:06:56 MET DST

> HKEY_LOCAL_MACHINE\Enum\SCSI
>
> są "podklucze" odnośnie obu urządzeń CD (u mnie Teac i Asus) a w każdym
masę
> wpisów wśród których jest "IDEMaster" z wartością "0" lub "1".
>
> I teraz "gwóźdź programu" - dla obu urządzeń było "1" !!!!!!! czyli
2xMaster
> na tym samym kanale = BZDURA !!! Poprawiłem ręcznie wpis Asusa na zgodny z
> prawdą (to slave) czyli dałem wartość IDEMaster=0

WIELKI DZIEKI !!!! ustawilem nagrywarke na slave'a IDEMASTER 00, zahaczylem
DMA w windzie i poszlo!!! Shocking w trampkach
Swoja droga po jasna Cholewke Winda konfiguruje SCSI skoro nie mam takich
urzadzen... prawdopodognie chodzi o jakis typ przesylania danych al'a SCSI
na kontrolerze ATAPI. Spox
Co do ASPI czy masz wgrany najnowszy? tzn 4.60 (Adapteka) czy tez darujesz
sobie takie unowoczesnianie?
jeszcze raz dziekuje

co prawda trzeba teraz pobadac czy to dma wlaczylo sie na prawde... np
sprawdzi obciazenie procka w benchach ale jestem dobrej mysli.