Re: problemy z Duronem

Autor: Michal Sztuk (sztuk_at_wp-sa.pl)
Data: Tue 27 Mar 2001 - 00:27:39 MET DST

sciagnij sobie DocMema z http://www.simmtester.com i przetestuj dokladnie
pamiec. A na poczatek przestaw na zczytywanie z SPD (czas opoznienia) i
ustaw taktowanie pamieci odpowiednio do typu posiadanych kosci. Spotkalem
sie z przypadkami ze kostki 133 nie chcialy za chiny chodzic na 133 (od razu
bledy - takie pamiatki sie wymienia) potestuj zatem.

Ja mam identyczna konfiguracje w domu (Soltek, 256DDR, D800, i 128MB -
chodzi OK)

Aha mam cooler MA-324-20B i mam temperaturke 38st (przy stresach do 52 -
zamknieta buda).

Pozdrawiam

Michal Sztuk
sztuk_at_vobis.pl

Użytkownik "Krzysiek" <silverman_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> "RAV" <brixon_at_poczta.onet.pl> wrote in message

> pamiatka sie sypie

MHz