Re: Znowu drukarka

Autor: krionix (krionix_at__no_spam_!_poland.com)
Data: Mon 26 Mar 2001 - 20:33:37 MET DST

Użytkownik Jarek <szyrek_at_go2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:99nuvm$h65$1_at_korweta.task.gda.pl...
> [...]
jeszcze
> raz
> spotkalem sie z problemem wyboru drukarki kolorowej atramentowej w cenie
do
> 380pln
>
> zastanawiam sie nad lexmark'iem z12, hp 640c i canonem bjc-2100
> chcialbym drukowac glownie tekst (czarno-bialy, jakies 75% wydrukow) i
> czasami jakis obrazek (okladke na cd, obrazek, itp)
> z tego co wyczytalem np. w enterze to z12 bije konkurentow w tej samej
> kategorii cenowej na glowe
> jej wada jest to, ze mozna do niej wlozyc jeden zbiornik z atramentem:
albo
> kolor albo czarny (ale chyba mozna je zamieniac?)

juz pisalem HP 640C tania i text bdb - ma 2 zbiorniki i nie musisz wymieniac
ich do kolorowych prac (co jest durne imho) obrazek na CD bedzie spoko, bo
domniemam ze prosta grafika a nie foto - bo chyba nie chcesz wywalic 10%
koloru na jakies zdjecie do durnego pudelka ;-) ??
Zdjec w jakosci jak z zakladu foto NIE uzyskasz 0 kup drukarke za 900zl to
sie mozesz w to bawic.
HP ma polke na wydruki - fajne ! ale zajmuje wiecej miejsca !
Kup z USB - fajne i przydatne.

podr