Re: Karta sieciowa, a INTERNET ?????????

Autor: pwdorbud (pwdorbud_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 26 Mar 2001 - 17:55:37 MET DST

Dzieki za zainteresowanie sprawa.

> Na pewno masz dobrze TCP/IP ? (dla karty sieciowej i dialup ?)

Przydzielone komputerom adresy z puli prywatnych 192.168.0.1 (2,3,itd)
maska na kazdym 255.255.255.0 na wszystkich _poza_ polaczonym z
Internetem bramka na _jego_ adres sieciowy, DNS wszystkim oba numery
TPSA 194.204.159.1. oraz 194.204.152.34.
Wpisalem to tylko z braku innych pomyslow wiedzac, ze to nic nie da
(liczylem na czary).
Pingowanie nie daje informacji - nie wybiera zadnego adresu.
Jezeli ktos chcialby pomoc, Serdeczne Dzieki za rady.
PS.
Przyznaje, ze moja wiedza w tej sytuacji jets the end i dlatego nie
chcialbym filozofowac a co za tym idzie,
nie chcialbym byc postrzegany jako LAMER w mysl definicji - cytat z postow:
"lamer to nie jest osoba ktora sie nie zna i dlatego sie pyta,
tylko osoba ktora sie nie zna, ale mimo to glosi herezje i w dodatku
twierdzi, ze sie zna najlepiej na swiecie ..."
Serdecznie pozdrawiam i prosze o pomysly (dla mnie juz czary)
Pozdrawiam
juros