Re: Karta sieciowa robi trzodę w Win98

Autor: Kajetan (kajetan_at_chrobot.krakow.pl)
Data: Tue 27 Mar 2001 - 01:47:11 MET DST

> systemie). Restartuje kompa i ....
> 1. windows odpala się jakieś 3 razy dłużej niż bez karty

Bo masz ustawione zeby TCP pobral informacje konfiguracyjne
o sobie samym z serwera DHCP.

Zapaczowac? http://windows.online.pl

> Macie jakieś pomysły co z tym fantem począć?

Przypisac IP karcie na stale. Albo wylaczyc ja w profilu sprzetowym.

Pozatym mozna takze:

Postawic obok serwer z linuxem z serwerem DHCP. Albo postawic obok MS
Windows NT4
z DHCP Service. Albo Win2k z DHCP Serverem.
Albo dolozyc druga karte sieciowa, nadac jej IP, zainstalowac sobie na tym
samym kompie NT4/2kS i skonfigurowac server DHCP, poczym polaczyc obie karty
BNC lub skrosowana skretka*.
Odpowiedzi posortowane wg. sensownosci (od najsensowniejszej do najglupszej
:).

* - w zasadzie nie wiem czy to wypali do konca, byc moze DHCP nie moze
pracowac na maszynie
z karta bez stalego IP.

k, wyluzowany