problemy z Duronem

Autor: RAV (brixon_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 26 Mar 2001 - 16:47:39 MET DST

Mam Durona 800 plyte Soltek 75 KAV, karte graficzna Creative GeForce 256 DDR
OEM i mase problemow. Detonatory w wersji 6.88, service pack 4.29V
pamiec 128 MB CL3 133 MHz. Pracuje pod Windows Millenium, dysk Seagate U5 40
GB ATA 100

Dosc czesto dostaje pozdrowienie od Bill'a (niebieska plansza) bez opisu
bledu, jedyna informacja to:
 0E:0177:BFF99FFF (co to znaczy?)
W tym momencie system wisi calkowicie i pomaga jedynie twardy reset.
Sytuacja ta pojawiala sie zarowno przy grach jak i programach uzytkowych
typu Word lub Photoshop oraz przy odtwarzaniu DivX (dekompresory 3.11 alpha
i 3.22).
Nie wiem co go powoduje, ten sam blad wystepowal zarowno w WinMe jak i
Win98SE.
Uzywalem takze Service Pack 4.24 i roznych detonatorow (6.34, 6.50, 6.88,
7.52)
Nic nie pomoglo:( Pomozcie

Mam wentylator Golden Orb Tytana i strasznie wysoka temperature, podczas
spoczynku 42 stopnie , w trakcie pracy (Unreal Tournament) 52 stopnie, czy
to jest prawidlowa temperatura dla takiego polaczenia (Duron 800 8x100 MHz +
Golden Orb)?