Re[2]: Divx a mozliwosci komputera !

Autor: del (newsgate_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 26 Mar 2001 - 16:14:49 MET DST

----- Original Message -----
From: RusH <rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM_WON>

koprocesor dosc silny, aby wiekszosc divxow poszla bez problemow,
chyba ze z gory sa zrobione na silniejsze proce - zalezy toto
od rozdzielczosci i bitrejtu filmu

> 1 procesor - ustaw FSB 75MHz

procesor powinien wystarczyc

> 2 dzwiek -wylacz ten na plycie i zobacz czy pomaga , ta karta na
> plycie to SZIT, jak pomaga wylaczenie to kup sobie jakas PCI

byc moze, sprawdz, jak chodza ze zdisablowana karta dzwiekowa...

> 3 ram - duzo ramu jeszcze nikomu nie zaszkodzilo, 64mb kosztuje
> 105zl

do divxa nie pomoze

> 4 divx - przeinstaluj kodeki do Divxa, jak masz stare to
> sciagnij nowe

3.20 sa w tej chwili najlepsze, choc niektorzy fachmani twierdza,
ze 3.11a + MediaPlayer 6.4 sa najlepsze

> 5 cd - film zawsze puszczaj z twardziela

zgadza sie, to moze sie przyczyniac...

> 6 player -sciagnij sobie kilka plajerow i zobacz czy na immych
> nie jest lepiej , BSplayer (czy jakos tam) jest najszybszy

BSPlayer ma wlasny filtr dla divx'ow, mozna go uaktywnic i
zobaczyc, na niektorych kartach to pomaga

> 7 overlay - zwrooc uwage czy po przejcsiu na full screen karta
> po kilku sec. przechodzi w overlaj , jesli nie to zainstaluj
> nowsze drivery(lub przeinstaluj te co masz)

to moze byc sedno sprawy. na podobnej wydajnosci cpu i kartach
voodoo3 i ati rage 128 pro nie zaobserwowalem takich problemow.
ta tnt2 m64 to chyba zadna rewelacja w 2D ???

sprawdz jeszcze soft:
- kodek divx, jego paramtery: jakosc powinna byc ustawiona na "0",
- nie moze byc zadnych innch kodekow 'divixowych' w systemie typu
angel potion (czy tak jakos), bo "rownolegle" codeki spowalniaja sie,
- directx - wersja 7 dziala pod tym wzgledem znacznie lepiej niz 8,
zwlaszcza na kartach nvidii, a tak w ogole wszystko musi byc ok,
zeby overlay dobrze zadzialal
- divx przyspieszy, jak w windows media player 6.4 (7 jest wolniejszy)
ustawi sie: opcje-odtwarzanie-video-przyspieszanie sprzetowe-druga
kreska (domyslnie jest na full na czwartej kresce), ale to na niektorych
kartach powoduje zrywanie niektorych linii w obrazie divxa

Pozdrawiam,
  del