Re: Win2000 vs WinME (na jednym dysku)???

Autor: Piotr (pioot_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 26 Mar 2001 - 13:54:42 MET DST

Dawno tu nie byłem ......
ale
zostaw W2000 na C
Ustaw D jako podstawową i aktywną (c jest niewidoczne)
Zainstaluj WME

... i teraz musisz mieć jakiś BootMenagera, który przed ładowaniem systemu
pyta który chcesz uruchomić

Ja mam w tej chwili w ten sposób zainstalowane W2000, W98 WinME (na jednym
dysku) plus Linux - ale z tym już jest inna historia. W ten sposób bez
żadnych problemów możesz mieć 4 dowolne windowsy z różnymi systemami plików

Piotr

Użytkownik Sonic Flood <sonic_flood_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9635sr$ngb$1_at_news.tpi.pl...