CDROM - przegrywanie w locie itp - pytanko

Autor: Tomasz Sz. (removeit_tomek_sz_at_interia.pl)
Data: Mon 26 Mar 2001 - 14:03:04 MET DST

Witam serdecznie

Nurtuja mnie od jakiegos czasu pewne pytania.
Jak ma sie np. przegrywanie plyt w locie z cdromu czy tez
odtwarzanie filmow divx lub innych bezposrednio z napedu do
trwalosci, awaryjnosci cdromu ?
Czy takie 1,5-2 godzinne "meczenie" cdromu przy ogladaniu filmu
albo kilkugodzinne wypalanie plyt w locie (z przerwami np. tylko na
zmiane plyty)
nie wplywa ujemnie na naped? Generalnie chodzi mi o ciagla,
kilkugodzinna prace cdromu.
Osobiscie jestem uzytkownikiem teac'a532e-b i zastanawiam sie czy
stosujac
na nim czasami w/w zabiegi nie doprowadze go w ten sposob do szybszego
"zgonu" ;)?

--
  Z pozdrowieniami