Re: Szlag mnie trafia - język niemiecki w Wordzie

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Mon 26 Mar 2001 - 13:32:08 MET DST

On Sun, 25 Mar 2001, Cessario wrote:

>+ Kombinuję jak mogę i nie wiem jak uruchomić znaki niemieckie w Wordzie,
>+ jako kombinację alta z właściwą literką.
>+ Może pomoc?!!!!!!

 Sprzętowo ciężko będzie, a programowo to jest NTG :>

 Ale niech będzie: ja to sobie makra VBA zrobiłem i "podpiąłem"
pod właściwe klawisze. Wiem, prymityw, ale najskuteczniejszy
z możliwych: żadnych spec driverów itp.
 Acha: prawy ALT jest "przechwytywany" jako polskie litery
(kod: ALT+CTL+litera), mapuję albo CTL albo drugi ALT.

>+ Dzięki!

 Nie ma za co, za NTG jeszcze obaj oberwiemy :>

 Gotfryd

--
 Gotfryd Smolik, PTH Stanpol Zabrze.