Re: Czemu mi ten K6-2 400 nie działa ?

Autor: jasch (jasch_at_usuwac.poczta.fm)
Data: Mon 26 Mar 2001 - 12:23:51 MET DST

On Mon, 26 Mar 2001 10:57:13 +0200, Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com>
wrote:

To juz pytanie raczej do Radoslawa ale moze sie komus przyda.

>b) niektóre płyty według dokumentacji powinny obsługiwać szybsze K6-2,
> jednak nie robią tego ze względu na błędy w układzie zasilania;
> tak jest np. z moim FICem VA-503+ PCB 1.1A, który niby ma możliwość
> obsługi procesorów do 600 MHz na standardowej szynie, jednak producent
> niedawno się przyznał, że stabilność dla procesorów 500 MHz i szybszych
> nie jest gwarantowana ze względu na błąd w stabilizatorze napięcia.

Kupilem taka uzywana plyte niedawno na gieldzie, bylo to o tyle
zabawne, ze plyta miala w biosie wylaczony cache zewnetrzny mimo
tego, ze pracuje wyjatkowo stabilnie (moze ktos mial kiespki ram)

Ciekawi mnie jak sie ma taki zestaw do obecnych athlonow czy PIII
Tzn. jaki trzeba by kupic nastepny procesor i plyte, zeby zauwazyc
wyrazne przyspieszenie (na razie i tak wystarcza ze sporym zapasem)
(zestaw jest uzywany glownie do programowania i testowania
programow bazo-danowych, zadne 3d nie jest potrzebne ...

Jacek Schneider