Re: Jaki monitor 17" do 1800zł?

Autor: Muzzy (muzzy4_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 26 Mar 2001 - 00:45:58 MET DST

Użytkownik "Witold Wilk" <maniack_at_tychy.com> napisał w wiadomości
> Niejaki(a) Kermit <kermit_at_wodip.opole.pl> w grupie pl.comp.pecet doznal
>
> coz... ten badziew mnie w domu chodzi po 4 godziny w ciagu tygodnia, a
> w weekendy to po 14 nawet... jakos dziala jak nowy... chodzi 1024x768@
> 85Hz (przedtem 1024x768_at_100Hz ale zrezygnowalem z tego...).
>
> wiec nie powiem, by to byl badziew z dolnej polki...
Ma w domciu CTX Futura 711 napewno sie zmiescisz cenowo a parametry mozesz
sobie sprawdzic na sieci. Monitorek jest na plaskim trinitronie, moze zrobic
117Hz w 1024*768 ale zeby go nie zylowac to puszczam go na 100Hz. Poza tym
masz w podstawie hub'a na 4*USB. Oczywiscie norma 3 tala gwarancji. O
flatronie faktycznie zapomnij. Kumpelk testowal go ronymi nokiowymi softami
i dosc cienko wypadly. No i oczywiscie po trzech, czterech latach zaden
monitor nie bedzie mial takiego obrazu jaki potrafi zachowac przez ten i
dluzszy czas trinitron.
Oczywiste jest ze kazdy chwali swoje ale jezeli nie lezy Ci CTX to przejzyj
cokolwiek na plaskim Trinitronie np MAG. Nie pozalujesz tego kineskopu
Muzzy