Re: Dobre 17 cali, czy gorsze 19 cali?

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Mon 26 Mar 2001 - 12:40:14 MET DST

On Mon, 26 Mar 2001, FunBoy wrote:

>+ On Mon, 26 Mar 2001 07:54:01 +0200, Tomasz Deptula [...]
>+
>+ >GLide wrote:
>+ >> >Plaskosc IFT to pic [...]
>+ >> Jak w kazdym innym Flatronie :-))))
>+ >>
>+ >upsss, kolega nieswiadom lub ignoruje wazne wiadomosci:
>+ > Flatron ma faktycznie plaski kineskop i to nie tylko z wierzchu
[...]
>+ Zastanawiam sie w takim razie dlaczego na ekranie Flatrona jest ok 1cm
>+ warstwy szkla?

 A nie pomyślałeś, że płaską powierzchnię jest dużo łatwiej "wcisnąć"
do środka kinskopu niż kulę (a przynajmniej walec) ?
 Weźmij sobie jakieś 28cm*38cm i pomnóż. Mi wychodzi coś ponad
1000cm^2 (tak mniej więcej 1064 :)!).
 Ponad tona nacisku.
 I ta szybka z przodu nie powinna się złamać... Mało, przy
płaskim monitorze nie powinna się widocznie ugiąć, bo będzie
widać ;> !
 Nie, to nie żart: na półce w meblościance [6mm grubości
szkło] mam dobrze widoczne ugięcie, a stoi na tym tylko
parę naczyń.

>+ A ktore monitory maja rzeczywiscie plaski ekran?

 Flatrony ??! -;)

 Pozdrowienia - Gotfryd

--
 Gotfryd Smolik, PTH Stanpol Zabrze.