Ostatnie... Samsung 755 (3)DF - posiadacze prosze o uwage

Autor: Stev (rs_at_petrosin.pl)
Data: Mon 26 Mar 2001 - 11:11:26 MET DST

chyba juz ostatni ( mam nadzieje ) moj post na ten temat.
Wkurza mnie to, ze czern tak naprawde nie jest czarna ( 1024x768) tz literki
sa bardziej szare niz czarne - nie da sie wyregolowac tego jaskrawoscia bo
jest juz na 0 a dalej by sie przydalo zmniejszyc. Na tescie nokii w
"brightness and contrast" na 2 ekranie sa male kwadraty na czarnym tle - czy
u Was tez poswiata z
kwadratow rozswietla czarny obszar - u mnie mn na odleglosc 1.5
przekatnych. Na monitorach G200 i 795FT tez rozswietla ale duuuuzo slabiej.
Moze moj egzemplaz faktycznie jest 'walniety'. Zastanawia mnie jeszcze jedna
rzecz- raz obraz jest ostry, a raz nie. ( jakies 2 tygodnie byl ostry potem
miesiac nie a teraz od 3 dni znowu jest w normie). Eh... koncze o more i
geometrie nawet nie pytam bo w porownaniu z powyzszymi problemami sa w
'normie' - czyli do idealu daleko ale da sie przezyc :(
pozdrawiam
Stev