Re: Komputer do obróbki Video

Autor: Radosław Strugalski (radeks_at_man.poznan.pl)
Data: Mon 26 Mar 2001 - 10:49:40 MET DST

"J.D." wrote:

> Szanowni grupowicze, zastanawiam się nad optymalnym doborem elementów
> składowych komputera do obróbki video. Mam na uwadze płytę MS-6321 z
> interfejsem IEEE 1394. Proszę o radę jaki procesor oraz pozostałe elementy
> dobrać oczywiście w rozsšdnej cenie do tego zestawu. Z góry dzięki za radę.
> Pozdrawiam.

Czesc

Polecam Athlony. Porownywalem ostatnio w kompresji Athlona i
PIII i ten pierwszy jest ok 20% szybszy.
Z drugiej strony jesli zamierzasz uzywac sprzetu watpliwej firmy Pinnacle,
to radze sprawdzic zgodnosc z Atlonem. Mam u siebie Miro DC10plus i
po zamianie z Cel400 na Athlon950 kodeki Miro spowolnily strasznie.

Jesli dyski to tylko macierz RAID. Mam u siebie 2X30GB i stwierdzam,
ze to za malo. Jesli mozesz wydac troche wiecej to polecalbym
tylko plyte bez RAIDu na HPT, a zamiast tego jakis zewnetrzny sterownik.
Po prostu HPT nie wspopracuje dobrze z dyskami na standardowym
kontrolerze.

To tyle, nie wiem ile ci to pomoze, ale moze...

Pozdrowienia, Radek