GF2PRO i Q3 (oraz inne gry)

Autor: Robert Sawicki (robin_at_mago.pl)
Data: Mon 26 Mar 2001 - 10:15:15 MET DST

Witam :)

Mam: c633_at_950MHz, Asus P3B-F, 512MB RAMu, GF2PRO. Nie mialem wczesniej
doswiadczen z kartami opartymi na chipach Nvidii, stad moje pytanie. Czy
przy moim konfigu Q3 powinien chodzic plynnie przy ustawieniach
zapewniajacych maxymalna jakosc obrazu w 1024x768? Plynnie == na
standardowych mapach nie schodzic ponizej, powiedzmy, 40fps. Przy moich
obecnych ustawieniach (det. 6.50, poprzestawiane co uznalem za sluszne
za pomoca nvmax), Q3 chodzi plynnie, ale co jakis czas wyraznie sie
przycina. Ogolnie: czy ktos moze mi podac sciage ustawien GF2
wyprobowana na zblizonej do mojej konfiguracji sprzetowej? Z gory
dziekuje :)
Robin