Re: k6-3 overclocking

Autor: Marek Pajak (marekp_at_wp.pl)
Data: Fri 23 Mar 2001 - 15:54:15 MET

gabryhh_at_poczta.onet.pl napisał(a):

> udało mi się przetaktować k6-3 400 na 450 przy 2,4v, ale czy ktoś dał radę
> więcej bo ja nie mogę, a chciałbym....pozdro
Mi się udało na 470 :) (nie pamietam przy jakim napieciu). Tyle
pokazywał bios przy starcie, ale już systemu odpalić sie nie dało...
Beż żadnej magii chodził za to na 420 (FSB105) - temperatura taka sama
jak przy 400, zero zwisów. Na listach dyskusyjnych o AMD czytałem posty
maniaków którym udało się zapuścić tego procka na 500MHz, ale z tych
postów wynikało że to jacyś hurtownicy którzy mogą w prockach przebierać
do woli. IMHO 450 to max dla tego procesora.

Pozdrawiam
Marek

P.S. Na AMD k6-III 400Mhz mam teraz postawiony serwerek Novella. Novell
przy testowaniu wydajności dał mu prawie tyle punktów co dla PIII 500 :)