Re: Pentium 166 vs AMD K5 PR166 vs Cyrix 686 PR166

Autor: m (m100_at_poland.com)
Data: Sun 25 Mar 2001 - 23:09:01 MET DST

Radoslaw Sokol napisał(a):

> Hi,

> Ale jeśli była kupowana świadomie, to na pewno nie służyła do pracy
> z aplikacjami Clipperowymi :) Jakiś admin czy konsultant dobierający
> sprzęt zawsze musi być -- inaczej firma jedyne co dobrze zrobi, to
> upadnie w tempie szybkim...
>
> --

To juz wiem co sie sni po nocach adminom i konsultantom :-)
Niestety w rzeczywistosci srednio rozgarniety uczen szkoly podstawowej poradzi
sobie dzis z tym zadaniem. (mowie o czasach obecnych , typowych zastosowaniach i
podkreslam ze srednio rozgarniety(i oczytanay w tych sprawach) choc co do tego
ostatniego wymogu to nie jestem pewny czy jest jeszcze wymagany..........)

Inna sprawa do odpowiednie oprogramowanie dostaosowane do potrzeb, wlasciwa
konfiguracja ............ ale tu czasem najbardziej okrzyknieci eksperci
Konsultanci i admini na tym polu nie zawsze sie sprawdzaja i pewnie sprostanie
wymogow i zaspokojenie potrzeb nie jest dziedzina w ktorej wszyscy sobie dobrze