Re: Dobre 17 cali, czy gorsze 19 cali?

Autor: m (m100_at_poland.com)
Data: Sun 25 Mar 2001 - 22:07:50 MET DST

prodrive napisał(a):

> Użytkownik "Dawid Grzywa" <dyvid_at_zbymar.tarnow.pl> napisał w wiadomości
>
> Tez sie zdziwilem, ze w testach sprzed roku, poltora "byl sredniakiem",
> ale glowny wplyw miala na to chyba cena.
> Watpie czy cos zmienili nie zmieniajac nazwy. Jedyna roznica
> to taka, ze moj ma TCO95 a obecne maja TCO98.
>
> Pozdrawiam

Poprawka - obecne 700IFT maja TCO 99
Mialem i pozbylem sie - ogladalem kilka
Plusy:
- ladna i solidna obudowa.
- dobra powloka antyrefleksyjna
- wejscie BNC
- normalne menu (w 755 jest za ubogie)

Minusy:
- slaba ostrosc - szczegolnie w rogach w rogach (na trzech testowanych
egzemplazach - w tym jeden mialem 3 miechy wiec poznalem go dokladnie)
Z poczatku wina za ostrosc obarczalem karte - GFMX ale po przesiadce na
inny stwierdzilem ze faktycznie istnieje zwiazek miedzy karta a ostroscia
ale w przypadku IFT to nie dotyczy bo i tak jest kiepska.
- slaba zbieznosc i geometria
- na poczatku wydaje sie byc wklesly - z czasem ponoc to uczucie mija - u
mnie minelo ale zawsze po przesiadce z "normalnego" dokuczalo

Plaskosc IFT to pic - w rzeczywistosci zwykly kineskop z pogrubionym szklem
na brzegach.
Moze ktos trafil na lepsze egzemplarze i moje opinie sa stronnicze i nie
maja nic wspolnego z ogolnym stanem faktycznym.
Pewne opinie sa kreowane przez czasopisma typu Chip a tam opinia jest
proporcjonalna do ilosci reklam.
Sam tez mialem stycznosc z IFT pod wplywem reklam