Re: Win 95osr2 i pamiec 256Mb

Autor: jasch (jasch_at_remove.poczta.fm)
Data: Sun 25 Mar 2001 - 20:26:30 MET DST

On Sun, 25 Mar 2001 12:09:17 +0200, Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com>
wrote:

>Nie wiem. Na pewno jest w sieci gdzieś (na stronie AMD, na różnych
>serwisach informacyjnych prowadzących działy Download i tak dalej...).

Na stronie AMD jest link, latka jest na downloadzie Microsoftu ale ich
strony sa prawie nieosiagalne w niedziele, znalazlem alternatywne sity
szukajac przez lycos. Bardzo ladnie zadzialalo. Mozna uznac WIN 95
OSR2 +256 Mb ram za "overkill" ale taka konfiguracja, sprawdza sie
najlepiej przy tym co robie.

Dzieki

Jacek Schneider